poniedziałek, 8 lipca 2013

Siema dzisiaj niesamowity dzień 2 listy :)
na jednym widniał znaczek milano
na drugim deustschland
spodziewałem się listu z Dortmundu lecz odziwo nie był to list z borussi.
List z niemiec odpakowałem pierwszy jest to Oliver Khan zdobyłem go pisząc na email
autograf jak najbardziej prawdziwy zdjecie wrzuce potem .
Czas oczekiwania - 7 dni

A teraz Mój wymarzony autograf byłem pewny że nigdy go nie zdobęde a jednak w drugim liscie
AUTOGRAF mojego jednego z ulubionych piłkarzy a mianowicie
STEPHAN EL SHAARAWY otrzymałem list razem z dedykacją i autografem
było to moje marzenie i udało się je spełnić .
Wczoraj wymieniłem się Autografem Tomasza Hajto za graf Marcina Gortata wymieniłem się z chłopakiem poznanym na stronie o autografach narazie jescze nasze podpisy idą drogą pocztową
POZDRAWIAM
słoniu
ps.Mam nadzieje że jutro bedzie nowy post z autografami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz