piątek, 26 lipca 2013

Mateusz Masternak i KONKURS

Witam dziś przyszedł autograf Mateusza Masternaka zawodnik MMA z autografu się ciesze zdobyty poprzez wiadomość na jego stronie w zakładce ,,Kontakt"

W konkursie chodzi oto aby w ciekawie graficzny sposób przedstacić moją osobe czyli poprostu namalować Mnie

Pomysł zostawiam wam

dozwolone rysunki robione na komputerze jak i tradycyjnie ołówkiem 

Chodzi mi głównie o karykature jak najbardziej może być śmieszna lub żartobliwa

nawet jeśli nie masz zdolności malarskich czy grafikowych może spodoba mi się sam pomysł

NAJLEPSZĄ PRACE

nagrodze autografem i niespodzianką

Wyróznie kilka prac i nagrodze autografem 

Termin od teraz do 05.08.2013 

Prace wysyłać pod Adres Email:

michalslonina@vp.pl

Moje zdjecie dostępne tutaj:

 

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/581605_443241059048219_1730232622_n.jpg

lub dostępne w zakładce zdjecia na ,,TYM'' blogu

POZDRAWIAM 

i czekam z niecierpliowśćią na pierwsze prace



1 komentarz: